KRYTERIA SUKCESU (NACOBEZU)
- Przeczytam w podanym przez panią terminie lekturę.
2.Rozumiem treść książki:
– poprawnie odpowiadam na pytania na podstawie treści,
– rozwiązuję krzyżówki i inne zadania związane z treścią,
– wyszukuję w tekście potrzebne informacje,
– wskazuję głównych bohaterów,
– wyciągam wnioski
3. Wykonam rozbudowaną metryczkę i oddam ją w wyznaczonym terminie.
KSIĄŻKA DO WYBORU
1. Przeczytam jedną z podanych przez panią książek w wyznaczonym terminie.
2. Wykonam rozbudowaną metryczkę i oddam ją w wyznaczonym terminie.
METRYCZKA
1.Wykonam metryczkę:
– zachowam podaną przez panią formę i wielkość pracy;
– napiszę autora i tytuł książki (starannie i bez błędów);
– narysuję rysunki związane z treścią książki według podanego szablonu;
– zadbam o to, żeby rysunki były ciekawe i bogate w szczegóły;
– pokoloruję rysunki i tło;
– wykonam pracę czysto, starannie i estetycznie.
2. Przyniosę metryczkę do pani w ostatni szkolny dzień każdego miesiąca.
Półrocze I
Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn” (1 i 2 rozdział) – czytany w klasie
Maria Konopnicka „Jak to z lnem było” – czytany w klasie
Jan Brzechwa „Akademia Pana Kleksa” (rozdział: Nauka w Akademii) – czytany w klasie
Janina Porazińska „Szewczyk Dratewka” – czytany samodzielnie w domu
Jan Grabowski „Puc, Bursztyn i goście”
Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn” (rozdział: Boże narodzenie w Bullerbyn) – czytany w klasie
Janina Porazińska „O dwunastu miesiącach” – czytany w domu
Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn” (rozdział: Przyjemnie jest mieć własne zwierzę, ale dziadziuś też jest dobrą rzeczą) – czytany w klasie
Tove Janson „Zima Muminków” – czytany w klasie
Grzegorz Kasdepke “Z piaskownicy w świat”,
Krystyna Drzewiecka „Piątka z Zakątka”
Wanda Chotomska „Pięciopsiaczki”
Janina Porazińska „Szewczyk Dratewka”
J. Grabowski „Puc, Bursztyn i goście”
Hans Chrystian Andersen „Dziewczynka z zapałkami”
lektura obowiązkowa: Janina Porazińska „O dwunastu miesiącach”
PÓŁROCZE II
Czesław Centkiewicz „Anaruk, chłopiec z Grenlandii” – czytana w domu
Ch Andersen „Brzydkie kaczątko”– czytana w domu
Jan Brzechwa „Żuraw i czapla” – czytana w klasie (tekst w podręczniku)
Aleksander Fredro „Paweł i Gaweł” – czytana w klasie (tekst w podręczniku)
Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn” – czytana w klasie (fragmenty)
Maria Krüger „Karolcia” – czytana w domu
Roman Pisarski „O psie, który jeździł koleją” – czytana w domu
Maciej Wojtyszko „Bromba i inni” – czytana w klasie (fragment w podręczniku)